Homestay Langkawi /Bilik Sewa Langkawi

Alhamdulilah..setelah dua bulan dalam pembinaan akhirnya..Homestay Langkawi /bilik sewa Langkawi yang dinantikan telahpun sedia untuk menerima tetamu..InsyaALLAH anda akan merasa seperti berada di dalam hotel atau chalet.


Bilik Jenis Standard




Suasana di dalam bilik








Pandangan Sisi dan Pandangan Hadapan


Pada pandangan sisi saya ubah meja TV berada disudut supaya anda dapat mengambarkan keluasan bilik ini dari arah sisi..Pada gambar diatas saya letakkan meja TV di sisi katil..harap anda tidak keliru..ia adalah bilik yang sama..cuma kedudukan meja TV sahaja yang berubah






Pandangan Atas dan Ruangan Tandas



---------------------------------------------------------



Bilik Jenis Famili



Ruang bilik jenis famili ini tidaklah sempit tetapi untuk memudahkan saya mengambil gambar jadi saya dekatkan kedua katil double dan single seperti di dalam gambar..saya tidak mahir dalam ilmu fotografi..jadi saya dekatkan kedua-dua katil tu..nah!..senang keja sekali snap semua masuk dalam gambar








Pandangan Atas dan Pandangan Bahagian Sinki








Pandangan Hadapan dan Pandangan Ruangan Tandas




---------------------------------------------------------




Laluan ke Bilik-bilik Sewa




Banner Iklan




--------------------------------------------------



Setiap bilik disediakan



Aircond



TV



Bilik Air



--------------------------------------------------



Lokasi:



Berhadapan Hospital Baru Langkawi






KATEGORI BILIK YANG DISEDIAKAN




Note:
Untuk sebarang tempahan sila hubungi saya untuk menentukan samaada bilik masih kosong ataupun sudah ditempah.Tempahan awal sangat digalakkan untuk mengelakkan kesulitan untuk mendapatkan bilik untuk menginap.



Untuk Maklumat Lanjut Sila Hubungi:
Maslina Taib 012-4252249








Sebarang Pembayaran Harus Dibuat Ke:



MAYBANK – 1520 7732 0683
Normaslina Binti Taib
E-mail: islandnt@yahoo.com


Peringatan: Sila e-mail atau SMS butiran pembayaran kepada saya beserta maklumat berikut:-

1. Nama penuh Anda
2. Alamat penuh (Untuk Rekod)
3. Nombor telefon untuk dihubungi
4. Jenis Bilik
5. Bank
6. Masa transaksi pembayaran dilakukan
7. Jumlah pembayaran

MAKLUMAT LANJUT: www.langkawibiliksewamurah.com

0 comments: