Thank You -"Penyewa Bilik/Homestay Langkawi"


Pertama sekali..Syukur ke Hadrat Allah Maha Pencipta dengan limpah dan izin NYA kita masih lagi dapat menghirup udara yang segar di tahun baru ini...

Alhamdulilah...posting saya beberapa bulan yang lalu iaitu mengenai "Bilik Sewa Langkawi" didalam blog ini mendapat perhatian dan sokongan dari pelbagai pihak..

Disini saya ingin menzahirkan penghargaan kepada mereka yang terlibat

Terima kasih ini saya tujukan kepada:

SELANGOR
En.Sufian Bin Mohd Salleh dan keluarga, Ampang, Selanggor
En.Salim Bin Aziz dan isteri, Puchong, Selanggor
En.Abdul Haqim dan Rakan-rakan,Kuala Kuba Bharu, Selanggor
Pn.Zaliha Binti Ahmad dan keluarga, Subang Mewah, Selanggor
En.Mustaffa Bin Kamal, Ampang, Selanggor

PAHANG
En.Shamsul Azuha Bin Mat Hussain dan rakan-rakan,Kuantan, Pahang

PULAU PINANG
En. Md Yusop Bin Saad, Balik Pulau, Pulau Pinang
Pn.Norjan Binti Hussain dan keluarga, Taman Terubong, Pulau Pinang

MELAKA
Pn.Rohani Binti Hashim dan keluarga, Ayer Keroh, Melaka

KELANTAN
Pn.Rosnizar Binti Mohamed Mokhtar dan keluarga, Tumpat, Kelantan

KEDAH
Cik Mazlinda Binti Nasirim dan rakan-rakan matrikulasi,Alor setar, Kedah
Pn.Norizah Binti Mat Isa dan suami, Sungai Petani, Kedah
En.Azhan Bin Ibrahim, Jitra, Kedah


TERENGGANU
En.Syed Abd Latiff dan keluarga, kemamam, Terengganu




Kerana memilih penginapan saya sebagai tempat untuk menginap.Untuk anda yang telah disenaraikan, pihak saya ingin memberi potongan harga yang istimewa sekiranya anda merancang untuk datang melancong ke Langkawi dan memilih Penginapan Ekonomi JNT sebagai tempat menginap anda.

Saya amat berbesar hati mengalu-alukan kehadiran para tetamu ke Penginapan JNT. Datanglah ke Langkawi pelbagai aktiviti dan sejarah menanti anda.




Bagi anda yang mempunyai perancangan untuk datang melancong ke Langkawi, sebaiknya anda menyewa kenderaan. Pelbagai kenderaan ada disediakan di langkawi untuk para pelancong. Pilihlah samaada anda ingin menyewa kereta,van, motosikal ataupun basikal.

Sekiranya anda menginap di tempat penginapan saya, saya bersedia membantu anda untuk mendapatkan tempahan awal untuk kenderaan yang anda kehendaki. Hubungilah saya lebih awal untuk mengelakkan anda terpaksa menaiki teksi..he..he...Harga untuk setiap jenis kenderaan adalah berlainan..saya akan maklumkan kepada anda harganya jika anda menelefon saya..InsyaALLAH saya akan beri perkhidmatan yang sebaik mungkin..

Klik Sini Untuk Maklumat Tentang Bilik Sewa

Maslina Taib
012-4252249

0 comments: